جوانان باید با اسطوره‌های دفاع مقدس آشنا شوند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناساندن الگوها و اسطوره‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان کشور تأکید کرد.

امیر سرتیپ دوم "داوود کاظمی" رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش، در حاشیه برگزاری مسابقه دو و میدانی سربازان جوان نیروی زمینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس در تاریخ جنگ هشت ساله اظهار کرد: روز سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌واسطه حماسه‌سازی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل، یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزهای غرور‌انگیز تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بویژه حماسه افتخارآمیز فتح خرمشهر ابراز کرد: همه ساله با فرا رسیدن این روز فرخنده، در سراسر کشور مراسم‌های یادبودی برگزار می‌شود که اجرای این برنامه فرهنگی و ورزشی نیز در همین راستاست.

سرتیپ "کاظمی" در خصوص هدف برگزاری این برنامه فرهنگی و ارزشی گفت: هدف از برگزاری این مراسم انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری نسل گذشته و همچنین شناساندن الگوها و اسطوره‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان کشور است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا